
Oglądaj cały film Superman & Lois / Niżej jest player do odtwarzania filmu.
„Superman i Lois” oficjalnie spotykają się z rodziną 14 lat później, kiedy Lois jest „najsłynniejszym dziennikarzem na świecie”, Jonathan (Jordan Elsass) stał się wschodzącą gwiazdą futbolu, a Jordan (Alex Garfin) walczy z diagnozę zespołu lęku społecznego. Nawet Smallville, niegdyś sielankowe, stało się czymś w rodzaju symbolu wszystkiego, co poszło nie tak w małych wiejskich miasteczkach w całej Ameryce, z szerzącym się problemem metamfetaminy, o którym nikt tak naprawdę nie chce rozmawiać, i charyzmatycznym biznesmenem (Adam Rayner) obiecującym każdemu pracę pomimo zasadniczo patroszenia. inne miasta dla zysku.
Na papierze sensowne jest, aby nowy program o Supermanie przewinął się do przodu przez rzeczy, które zostały zrobione na śmierć, aby znaleźć nową drogę do człowieka, mitu, legendy. Dlaczego nie uczynić go udręczonym tatą żonglującym apokaliptycznymi groźbami z nastoletnimi chłopcami, z których jeden może mieć takie same moce jak on? Ojcowie CW są już nadnaturalnie gorący, więc hej, równie dobrze mogą pochwalić się marką. (Hoechlin, podobnie jak przed nim Tom Welling, wcale nie ma charyzmy Christophera Reeve’a, którą można by wnieść do tej roli – ale żeby być uczciwym, kto to robi?)
Ale pomimo wszystkich logicznych fabuł i podróży postaci, które obejmuje „Superman i Lois”, niemniej jednak brakuje mu iskry, która uczyniłaby cokolwiek z tego bardzo interesującym. Pomimo solidnych wysiłków ze strony Tulloch, Garfin, a zwłaszcza Elsass, aby ożywić swoje sztywne sceny, ci Kents czują się bardziej utknięci niż uderzający. Prawdopodobnie mówi też coś, że trzeba było spojrzeć na napisy końcowe, aby zdać sobie sprawę, że Emanuelle Chriqui gra nikogo innego, jak tylko Lanę Lang; na „Superman and Lois” jest zestresowaną pożyczkodawczynią, której mąż z determinacją, szef straży pożarnej (Erik Valdezchecks) pochłania większość tlenu w ich scenach.